Кожна дитина - особистість, і до кожного треба шукати підхід, - претендентка на звання «Учитель року 2019»
Фото: Людмила Потомахіна
Раніше редакція інформаційного порталу «Перший Криворізький» повідомляла, що Людмила Потомахіна стала переможницею регіонального конкурсу на звання Кращий вчитель області у номінації «Основ здоров’я».
Читайте також: Дитина розвивається і методи навчання повинні бути новими: які зміни чекають криворізьких школярів
Журналістка нашого сайту поспілкувалися з Людмилою, щоб розповісти криворізькому читачеві про педагогічну діяльність претендентки на звання «Учитель року 2019».
Розкажіть про Вашу педагогічну діяльність - із чого починали.
Я розпочала її у 2002 році в Криворізькій гімназії №95. За освітою я практичний психолог. Майже 5 років працювала педагогом-організатором, на той час для мене це була досить цікава робота, адже готувала разом із дітьми різні конкурси та свята, разом відвідували цікаві екскурсії.
І разом із дітьми розвивалась як педагог. Потім 6 років життя присвятила своїм дітям (пішла у декретну відпустку). І сьогодні виховую трьох діточок :)
У 2011 році повернулася в гімназію і почала набувати новий досвід. Мені дуже пощастило, адже в цьому напрямку мене вчить й понині моя наставниця Валентина Алпатова, яка також працює в гімназії психологом. У 2015 році брала участь у міському фаховому конкурсі «Психолог року» - зайняла 3 місце.
Розкажіть про умови конкурсів «Учитель року» - регіонального і Всеукраїнського.
І міський, і обласний тури проходили за положенням Всеукраїнського конкурсу. I етап – півфінал, де кожен конкурсант міг спробувати свої сили у написанні контрольної роботи зі знання предмету. У другому етапі «Методичний практикум» треба було за 2 години написати тренінг на тему, яку обирали методом жеребкування. Третій етам - «Практична части».
Далі був фінал - «Проект» розробка і презентація проекту також готувався експромтом і жеребкуванням обиралася тема уроку і клас. На підготовку уроку давалася одна ніч). Такі ж випробування мене будуть чекати і на Всеукраїнському етапі.
Як Ви вважаєте, чому багато людей стверджують, що учні часто не сприймають серйозно предмет «Основи здоров'я»? В яких ситуаціях школярам можуть знадобитись знання, які Ви даєте на уроках?
Вважати предмет Основи здоров`я «несерйозним» це велика помилка! Знання, які ми отримуємо в школі на уроках мови, математики... допоможуть дітям бути компетентними в професійному плані. А от знання, які діти отримують на наших уроках, допоможуть стати справжньою людиною, яка вміє приймати зважені рішення та нести за них відповідальність!
Діти вчаться берегти своє здоров`я, налагоджувати здорові стосунки з оточуючими! Отримані на уроках основ здоров`я знання будуть в нагоді протягом всього життя!
Ви самі вирішили взяти участь в регіональному конкурсі «Учитель року 2019» чи кандидатуру висунули від гімназії?
Я працюю в такому закладі, де потрібно постійно рухатись вперед, постійно вчитися і розвиватися, тому завжди беру участь у різних тренінгах, семінарах, конкурсах! І коли адміністрація запропонувала спробувати свої сили в даному конкурсі, погодилась з впевненістю!
Вже 4 роки працюю і психологом, і вчителем основ здоров`я. Цей предмет дуже тісно переплітається з психологією, тому викладати його мені цікаво і легко. Моє завдання - навчити дітей нести відповідальність за своє життя та здоров`я .
На уроках часто використовую моделювання різних складних життєвих ситуацій, де діти вчаться знаходити виходи з них, обговорюємо ті ситуації, які вони вже пережили і отримали досвід.
Кожна дитина це особистість, і до кожного шукаю підхід, в цьому мені допомагають знання з психології. Та і дітей вчу різним психологічним прийомам самовиховання та самовдосконалення . Дитину важко навчити лише словами, потрібно постійно показувати приклад.Тому на власному прикладі демонструю як можна вести здоровий спосіб життя і просто бути щасливим!
Редакція інформаційного порталу «Перший Криворізький» бажає перемоги Людмилі у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року 2019».