Придбали неякісний товар? — Захищайте свої права
Фото: google.com
Окремі мережі магазинів постійно моніторять власні торгівельні заклади на наявність на полицях харчових продуктів з простроченим терміном зберігання. Для цього залучають сервіси, які за допомогою таємних покупців виявляють «діри» як в обслуговуванні, так і в якості продукції, що реалізується.
Неякісними можуть бути не лише продукти харчування, а й техніка, меблі, одяг, тощо. Якщо ви раптом придбали неякісний товар, треба знати як захистити свої права як споживача.
Юристи ЮК «Правовий Центр «Гарант» дали поради, як діяти в такій ситуації.
Виходячи з норм Закону України "Про захист прав споживачів", який є чинним на сьогоднішній день, стаття 8 передбачає право споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).
Тобто, після проведення експертизи, маючи підтвердження того, що придбаний Вами товар був неналежної якості, Ви можете вимагати задоволення своїх вимог, відповідно до вищевказаної норми Закону України «Про захист прав споживачів».