Пресс-релиз

Проєкт Метінвесту «Робимо українське» увійшов у ТОП-25 найуспішніших маркетингових кампаній

Фото: Метінвест

У цьому році компанія Метінвест відзначає 15-річчя від дня заснування, з нагоди Дня народження компанія створила креативний та пізнавальний проєкт «Робимо українське», який за версією журналу «Власть денег» став однією із найбільш дієвих маркетингових кампаній, які проводили на вітчизняному ринку у 2020-2021 роках.

До дня свого народження та річниці Незалежності України компанія запустила сайт robymo.com.ua, де користувачі дізналися про головні здобутки найбільшої української приватної компанії.
Зокрема, Метінвест підготував натхненний відеопроєкт «Робимо українське». Це серіал про українців, які роблять відомою Україну у світі, створюючи щось особливе. Стартовий ролик #Метінвест15 транслювався на 14 телеканалах країни, а загальне число переглядів у YouTube досягло більше 10 млн.
Журнал «Власть денег» включив проєкт «Робимо українське» у ТОП-25 найбільш успішних маркетингових кампаній 2020 - початку 2021 років. До рейтингу ввійшли цікаві проєкти, орієнтовані на українського споживача та ті, які не є частиною глобальних рекламних кампаній. Усі проєкти створили українські підприємці та підприємства резидентів.

Ролик промислової компанії визнали креативним, масштабним та таким, який відповідає етичним нормам цивілізованого бізнесу. «Потужна естетика металургійної та гірничої справи зливається у рекламній кампанії з українською повсякденністю, що демонструє близькість виробництв до українців», - пише видання «Власть денег».

У рамках проєкту Метінвесту «Робимо українське» також вийшов новий короткометражний фільм “Металева зірка”. Відомі діячі культури, спорту та шоу-бізу України - Юлій Саніна, Дмитро Комаров, Дмитро Борисов та Андрій П’ятов розповіли історію виробництва сталі. Локаціями для зйомок стали промислові майданчики Північного, Центрального та Інгулецького ГЗК, Авдіївського коксохіму, Запоріжсталі та Маріупольського металургійного комбінату ім. Ілліча.

Ознайомитись із фірмовим рейтингом журналу «Власть денег» можна за посиланням.

Нагадаємо, що у День Державного Прапора на Черкащині відкрили арт-об’єкт «Серце України», який виготовили зі сталі Метінвесту. Для будівництва монументу на підприємствах компанії виготовили більше 66 тонн сталі вартістю 2,8 млн гривень.