Асфальт у Кривому Розі коштує дорожче, ніж у сусідніх областях, - ЗМІ

Фото: Первый Криворожский

Дніпропетровська ОДА замовляла асфальтобетон у півтора раза дорожче від сусідніх областей, а Служба автодоріг ховала ціни будматеріалів.

Про це повідомляє видання «Наші Гроші».

Останніми днями пожвавішали чутки про можливість призначення головою «Укравтодору» Юрія Голіка, радника губернатора Дніпропетровщини Валентина Резніченка. Радник вів настільки бурхливу піар-діяльність, що в окремих колах вже заведено асоціювати ремонт дніпропетровських доріг саме з Голіком, а не Резніченком. Це вже не кажучи про те, що #команда_Резніченка фактично хакнула «Укравтодор» і якимось чином хизувалась ремонтами доріг, які за кошти державного бюджету проводила Служба автодоріг у Дніпропетровській області.

Зважаючи на це, «Наші гроші» перевірили закупівельні ціни по ремонту доріг на загальну суму 1,93 млрд грн, якими дуже хвалився Юрій Голік. Йдеться про Н-31 (Р-52) Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка та М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине на ділянці обходу міста Дніпра. І… не змогли. Дніпропетровська САД під омофором Голіка взагалі не оприлюднила ціни будматеріалів на тендерах щодо будівництва цих доріг.

Нагадаємо, що зараз у Кривому Розі на мікрорайоні Сонячний ремонтні роботи дороги виконує саме «Весташляхбуд». Детальніше у матеріалі Першого Криворізького: На місці яру у Кривому Розі буде дорога

На щастя, Дніпропетровська облдержадміністрація була більш відкритою, тому в системі «Прозорро» вдалось знайти її тендерні ціни по кільком дорогам області. Виявилось, що ціна асфальту на дніпропетровських тендерах дуже завищена у порівнянні з іншими регіонами.

У липні 2019 року Департамент ЖКГ та будівництва Дніпропетровської ОДА замовив ТОВ «Буд Регіон» будівництво дороги від мікрорайону Сонячний до вулиці Спаської у Кривому Розі за 90,45 млн грн. Основним будматеріалом був асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марок 1-2 (АСГ.Др.щ.Б.НП.І-ІІ) від ТОВ «Весташляхбуд», монополіста з ремонту й утримання доріг Кривого Рогу. Він коштував 3 420 грн./т без доставки і ПДВ. Це у півтора раза дорожче від літніх тендерних цін у сусідніх областях.


Наприклад, на тендері Донецької ОДА щодо вулиці Курортної в Святогірську такий асфальтобетон типу Б марки 1 від ТОВ «Данко» коштував 2 248 грн./т, а на тендері Покровської міськради щодо вулиці Добропільської від ТОВ «Будресурс» – 2 237 грн./т.


Крім того, Полтавська САД законтрактувала такий асфальтобетон типу Б марок 1-2 у ТОВ «Альтком» для реконструкції траси Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка по 2 333 грн./т. При цьому обсяги поставки були співставними з обсягами Департаменту.



Ще дешевше Полтавській САД обійшовся такий асфальтобетон типу Б марки 1 для ремонту траси Р-42 Лубни – Миргород – Опішня – /Н-12/ від ТОВ «Ростдорстрой» – у 2 150 грн./т. Але обсяги поставки були у кільканадцять разів більші від дніпровських.




Авторка матеріалу - Анна Сорока, «Наші гроші»