Голова Дніпропетровщини закликав керівників міст та районів створити власні гарячі лінії та оперативно реагувати на звернення мешканців

Фото: Днепропетровская ОГА

У 2015-му на гарячу лінію голови ОДА надійшло майже 50 тисяч звернень. Вирішення близько 45 тисяч з них – у компетенції місцевих органів. Найбільше дзвінків від криворіжців, дніпропетровців та дніпродзержинців.

Про це повідомляє прес-служба Дніпропетровської ОДА.

«Дніпропетровщина йде шляхом децентралізації. Усі питання, будь-то комунальне господарство, соцзахист чи медицина, мають вирішуватися на місцях, до того ж максимально швидко. Що маємо на практиці? Люди з усіма питаннями звертаються до облдержадміністрації. Від люків до дахів. Ми нікому не відмовляємо, тримаємо ситуацію на контролі, та такого не повинно бути, – наголосив Валентин Резніченко. – Я закликаю керівників міст та районів області створити гарячі телефонні лінії та оперативно реагувати на звернення своїх мешканців. Адже ви знаходитесь найближче до людей, тому краще знаєте про існуючі проблеми та можливості їх вирішення».

Конкретно до облдержадміністрації було адресовано майже 5 тисяч звернень, більше 3,8 тисячі вже вирішено, решта – у процесі виконання.