Криворіжці скаржаться владі — зафіксовано понад 600 скарг
Фото: Контакт-центр
Така інформація міститься на офіційному сайті Контакт-Центру.
Початок вересня 2021 року розпочався зі скарг від мешканців міста. Криворіжці скаржаться на проблеми з відсутністю холодної води, відсутність ремонту колодязів, прорив труб, відсутність ремонту водопровідної системи, невчасний вивіз сміття, забиті квартальні каналізації тощо.
Наприклад, звернення щодо неякісного надання послуг з централізованого холодного водопостачання на вулиці Гетьманська 90. Заявку чиновники отримали 1 вересня та закрити її мали 10 вересня.
Також актуальним питанням є неремонтовані колодязів та накриття люків. Наприклад по проспекту Гагаріна, 59 заявку мешканкою було подано 14 червня, виконання заявки завершили вчора,15 вересня. Люк на колодязі
Укртелеком вчергове укріпив цементом.
3 вересня по вулиці Якова Бєлєвцева були відкриті люки, заявку чиновники отримали та закрити її мають 16 вересня. З такою ж проблемою звернулись мешканці по вулиці Кавказька, 45. Заявку подали 2 вересня, 7 вересня проблему було вирішено.
Надіслали мешканці скаргу щодо відновлення благоустрою після ремонтних робіт тепломережі. Популярним питанням є послуги мешканців будинків, їх понад 500 звернень від початку вересня і до сьогодні. По вулиці Мартіна Шимановського, 10 асфальт біля багатоповерхівки потребує відновлення. Заявку надіслали 2 вересня, завершити роботи мають 17-го.
До прикладу, на вулиці Кості Пестушка, 2 кидали сміття повз сміттєвих баків, заявка про це надійшла 10 вересня. Цю проблему мають вирішити 21 вересня.
Більше 60 заяв надійшло про ремонт доріг, переважно на прибудинкових територіях. Понад 100 заяв щодо охорони здоров’я, зокрема скаржилися на діяльність медичних закладів. Стосовно зовнішнього освітлення надійшло понад 70 заяв.
Напишіть у коментарях, які проблеми турбують вас.