Чи будуть криворіжці платити за дорогу Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв, — заява Мінінфраструктури
Фото: Первый Криворожский
Про це розповідається на офіційному сайті Міністерства інфраструктури.
Йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів державно-приватного партнерства (далі — ДПП):
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
Бориспіль — Полтава (М-03)
Херсон — Миколаїв (М-14)
Київ — Житомир — Рівне (М-06)
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19)
Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, H11)
Постанова Уряду від 23 грудня 2020 року визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд для доріг, які побудовані на умовах концесії (договір про тимчасову передачу у приватну власність). Тобто до доріг, які оновлюватимуться у рамках ДПП, це жодного стосунку немає.
«Безумовно, залучення коштів приватних інвесторів у інфраструктурні проєкти України є одним із пріоритетних напрямків нашої роботи, і у світі не існує інших опцій відшкодування інвестицій як зняття додаткової плати з користувача, або відшкодування державою. Власне у цьому і є ключова відмінність між концесією та державно-приватним партнерством.Читайте також: У Тернівському районі почали будівництво пляжу, — хто насправді його ініціював
І вкотре нагадуємо, адже наша позиція тут незмінна – дороги "Великого будівництва" ніколи не будуть платними», — йдеться на сайті Міністерства інфаструктури.