Компанія Метінвест допомагає навчати криворізьких педагогів
Фото: Метінвест
Проєкт STEAM-CAMP реалізують громадські організації «Криворізька фундація майбутнього», «Запоріжжя. Платформа спільних дій», «Фонд розвитку Маріуполя». Фінансову підтримку надає компанія Метінвест.
У програмі беруть участь викладачі точних дисциплін. Педагоги поліпшують свої професійні компетенції, аби підвищити інтерес школярів до математики, інформатики, фізики та хімії. Адже сьогодні незначний відсоток випускників обирає на ЗНО ці предмети.
Ще менша кількість дітей успішно складає тестування. Через це на ринку праці виник дефіцит інженерних кадрів та технічних спеціалістів. Ініціатори програми STEAM-CAMP переконані, що підготовка педагогів нової формації сприятиме вирішенню цієї проблеми.
«Для таких індустріальних міст як Кривий Ріг, Запоріжжя та Маріуполь технічні кадри найбільш затребувані. Вони – основа розвитку промисловості, а значить і громад загалом. І підготовка таких спеціалістів розпочинається ще у школі, коли дитина визначається з майбутньою професією.
Саме тому ми розвиваємо професійні навички педагогів, аби вони сучасно і доступно подавали навіть найскладніший матеріал, а відтак - могли зацікавити учнів точними науками», - підкреслила директорка ГО «Криворізька фундація майбутнього» Олена Лещенко.
Сучасне навчання неможливо уявити без діджитал-інструментів. Кожен школяр має смартфон. А у період карантину навчання проходить в онлайн-форматі, тож гаджети стали невід’ємною частиною життя. Задача педагога - показати можливості корисного використання техніки, відволікти від простого «залипання», знайти нові методи утримання уваги, коли школяр – по інший бік екрану.
«Минулоріч освітянська спільнота отримала новий виклик – перехід до дистанційного формату навчання. Важко зацікавити учня, коли він не знаходиться перед тобою в аудиторії. І зараз ми вивчаємо інструменти, які допомагають урізноманітнити викладання. Усі знання – прикладні, їх можна одразу використовувати на уроках.
Ми і самі виконуємо різноманітні завдання. Зокрема цього модулю проходили квест у чат-боті Telegram», – розповіла вчителька інформатики школи №62 Альона Давиденко.
В рамках модулю ментори знайомили з онлайн-дошками, платформами для мозкових штурмів, структурування матеріалу та його візуалізації, інструментами для побудови інтерактивності на уроках. Йшлося також цифрову грамотність та її складові, роботу з даними, управління проектами.
«Заохотити учнів бути активними на уроках допомагають інтерактивні методи викладання. Тож я знайомила освітян з платформами для створення квестів, візуальних матеріалів з рухомими елементами. Це наразі дуже актуально, оскільки молодь полюбляє онлайн-ігри. Ми ж пропонуємо гру із завданнями з навчальних предметів», - зазначила менторка проєкту STEAM-CAMP Ксенія Ємшина.
Наставники запевняють: уміле використання інформаційних технологій дозволить утримувати увагу учнів, мотивувати їх, простіше та зрозуміліше доносити матеріал. А також допоможе вчителям бути на одній хвилі зі своїми вихованцями.