Пресс-релиз

Криворізькі освітяни подолали перший модуль проєкту STEAM-CAMP

Фото: Метінвест

У Кривому Розі завершився перший модуль освітньої програми для вчителів STEAM-CAMP. Педагоги розглянули теми лідерства в сучасній школі, особистої ефективності та емоційного інтелекту.

Проєкт STEAM-CAMP ініціювали громадські організації «Криворізька фундація майбутнього», «Запоріжжя. Платформа спільних дій», «Фонд розвитку Маріуполя». Проєкт реалізується за фінансової підтримки компанії Метінвест. У STEAM-CAMP беруть участь вчителі математики, фізики, хімії та інформатики. Адже саме ці дисципліни є базовими для здобуття технічних спеціальностей, які сьогодні затребувані на ринку праці. В рамках програми педагоги прокачають свої професійні навички, аби поліпшити якість викладання точних предметів та збільшити кількість учнів, котрі складають ЗНО на 180 балів і більше.



Учасниками проєкту стали 235 педагогів Кривого Рогу та довколишніх сіл. Серед них – Марія Драмарецька. Педагог має звання «Вчитель року-2021» на обласному етапі змагання. Утім, не збирається зупинятись у власному професійному розвиткові.

«Зараз перед вчителем складна задача: встигнути все. Це і основна робота, і участь у фахових конкурсах, і саморозвиток. STEAM-CAMP дає нам інструменти, як цього досягнути і не вигоріти. Дуже цікаві, фахові ментори, яких у нашому місті немає. І вже після першого модулю я маю корисну янформацію, яку можна застосовувати на практиці у роботі з класом не лише як вчитель-предметник, а й як класний керівник», - відзначила вчителька математики Центрально-Міського ліцею Марія Драмарецька.

Перший модуль був присвячений лідерству не випадково, адже від сильної особистості педагога залежить інтерес школярів до дисципліни, що викладається. Упродовж двох днів вчителі прослухали низку тематичних лекцій, виконали практичні завдання та отримали «домашку».



«Модуль про лідерство спрямований на зміну усталеної освітньої парадигми, яка сьогодні, на жаль не працює. І для цього необхідна внутрішня перебудова вчителя з урахуванням нових тенденцій у світі, невизначеності перспектив. Важливою складовою цього процесу є піклування про себе, відновлення витрачених ресурсів. Лідерство – це і турбота про свого учня, усвідомлення того, яким ти хочеш його бачити не тільки з позиції оволодіння знаннями, а й особистісного зростання», - підкреслила ментор проєкту STEAM-CAMP Валерія Міляєва.

Учасники проєкту об’єднані у малі групи. Для кожної з них створені спеціальні чати в месенджерах, де під час усього навчання можна буде спілкуватись з менторами. Наступний модуль відбудеться у березні. Він буде присвячений онлайн-платформам.