Укравтодор презентував інтерактивну мапу, через яку можна поскаржитися на якісь доріг
Фото: Первый Криворожский
Про це повідомили на офіційному сайті Кабінету Міністрів України.
Голова Держагентства автомобільних доріг Олександр Кубраков під час презентації «Інтерактивної мапи Укравтодору» повідомив, що автомобілісти тепер можуть в режимі реального часу залишати скарги щодо стану міжміських доріг.
«Принцип роботи модуля звернення доволі простий. Громадянин їде автомобільною дорогою — у процесі руху у нього виникають питання. Наприклад, відсутнє освітлення, сміття на узбіччі, вибоїна, перешкода руху тощо. Тепер він має можливість з допомогою браузера напряму звертатися до Укравтодору. Звернення потрапить до диспетчера, а громадянин надалі зможе відстежувати статус його опрацювання і виконання», – розповідає Директор ДП «Укрдорзв'язок» Вадим Горюшко.
1. Контроль за дотриманням програми будівництва і ремонтів (Дорожня стратегія 2020).
«Підрядні організації отримують гроші на утримання доріг – це і дрібні ремонти, і забезпечення наявності дорожніх знаків та розмітки, і прибирання доріг від снігу. Завдяки інтерактивній мапі бізнес зможе оперативно отримувати інформацію про наявні проблеми та вчасно вирішувати їх. Задача Укравтодору – застосовувати санкції до підрядника, який порушує вимоги контракту», — зазначив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
2. Відкриті комунікації — громадяни можуть отримувати об’єктивну й актуальну інформацію щодо стану проїзду (ремонтів, ДТП, перекриття руху, ускладнення руху), про об’єкти придорожнього сервісу, розташування паркінгів та аварійно-небезпечних ділянок, погодних умов на дорогах тощо.
3. Модуль звернення — це функція мапи, за допомогою якого можна надсилати до Укравтодору інформацію про існуючі проблеми, які перешкоджають комфортному проїзду (незадовільний стан доріг, перешкоди руху, події на дорогах тощо).
Раніше редакція «ПЕршого Криворізького» повідомляла, що через GPS-навігатор криворіжці можуть поскаржитися на стану автодоріг.