Асфальт у Кривому Розі коштує дорожче, ніж у сусідніх областях, - ЗМІ
Фото: Первый Криворожский
Про це повідомляє видання «Наші Гроші».
Останніми днями пожвавішали чутки про можливість призначення головою «Укравтодору» Юрія Голіка, радника губернатора Дніпропетровщини Валентина Резніченка. Радник вів настільки бурхливу піар-діяльність, що в окремих колах вже заведено асоціювати ремонт дніпропетровських доріг саме з Голіком, а не Резніченком. Це вже не кажучи про те, що #команда_Резніченка фактично хакнула «Укравтодор» і якимось чином хизувалась ремонтами доріг, які за кошти державного бюджету проводила Служба автодоріг у Дніпропетровській області.
Зважаючи на це, «Наші гроші» перевірили закупівельні ціни по ремонту доріг на загальну суму 1,93 млрд грн, якими дуже хвалився Юрій Голік. Йдеться про Н-31 (Р-52) Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка та М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине на ділянці обходу міста Дніпра. І… не змогли. Дніпропетровська САД під омофором Голіка взагалі не оприлюднила ціни будматеріалів на тендерах щодо будівництва цих доріг.
Нагадаємо, що зараз у Кривому Розі на мікрорайоні Сонячний ремонтні роботи дороги виконує саме «Весташляхбуд». Детальніше у матеріалі Першого Криворізького: На місці яру у Кривому Розі буде дорога
На щастя, Дніпропетровська облдержадміністрація була більш відкритою, тому в системі «Прозорро» вдалось знайти її тендерні ціни по кільком дорогам області. Виявилось, що ціна асфальту на дніпропетровських тендерах дуже завищена у порівнянні з іншими регіонами.
У липні 2019 року Департамент ЖКГ та будівництва Дніпропетровської ОДА замовив ТОВ «Буд Регіон» будівництво дороги від мікрорайону Сонячний до вулиці Спаської у Кривому Розі за 90,45 млн грн. Основним будматеріалом був асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марок 1-2 (АСГ.Др.щ.Б.НП.І-ІІ) від ТОВ «Весташляхбуд», монополіста з ремонту й утримання доріг Кривого Рогу. Він коштував 3 420 грн./т без доставки і ПДВ. Це у півтора раза дорожче від літніх тендерних цін у сусідніх областях.
Наприклад, на тендері Донецької ОДА щодо вулиці Курортної в Святогірську такий асфальтобетон типу Б марки 1 від ТОВ «Данко» коштував 2 248 грн./т, а на тендері Покровської міськради щодо вулиці Добропільської від ТОВ «Будресурс» – 2 237 грн./т.
Крім того, Полтавська САД законтрактувала такий асфальтобетон типу Б марок 1-2 у ТОВ «Альтком» для реконструкції траси Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка по 2 333 грн./т. При цьому обсяги поставки були співставними з обсягами Департаменту.
Ще дешевше Полтавській САД обійшовся такий асфальтобетон типу Б марки 1 для ремонту траси Р-42 Лубни – Миргород – Опішня – /Н-12/ від ТОВ «Ростдорстрой» – у 2 150 грн./т. Але обсяги поставки були у кільканадцять разів більші від дніпровських.
Авторка матеріалу - Анна Сорока, «Наші гроші»