У Мінрегіоні планують подовжити строк служби доріг
Фото: Первый Криворожский
Читайте також: Гарантія 5 років, - радник голови Дніпро ОДА про дорогу у Кривому Розі
«Якість будівництва доріг — постійна проблема в Україні. І з нею треба покінчувати, впроваджуючи сучасні європейські та інші рішення, які сьогодні широко застосовуються в усьому світі. Зараз ми оновлюємо ДБН щодо проектування доріг загального користування і пропонуємо внести важливу зміну та зобов’язати проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетону. Спочатку — на найбільших трасах, загальнодержавних дорогах та основних магістралях. І за можливості робити це на всіх дорогах. Такий матеріал вже довів свою ефективність у дорожньому будівництві, має велику тепло- і морозостійкість, еластичність та міцність. Це б сприяло подовженню строку служби наших доріг та підвищенню їх надійності та довговічності», — написав Лев Парцхаладзе.
Відповідна норма міститься у проекті змін до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
У нормах зазначається, що під час розробки проектної документації на будівництво автомобільних доріг I категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, необхідно передбачати влаштування дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах модифікованих з комплексом добавок, який має передбачати обов’язкове використання полімеру, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону (у тому числі щебенево-мастикового) на модифікованих бітумах.
Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».