Відповідь «Укрпошта» на звинувачення у порушенні сроків доставки
Фото: Первый Криворожский
Зі свого боку, прес-служба ПАТ «Укрпошти» повідомляє, що середньодобовий обсяг посилок, який надходить до Кривого Рогу, - до 30 контейнерів.
Цей обсяг обробляється в день доставки пошти. Загалом територія дільниці оброблення та перевезення пошти не розрахована на знаходження на ній одночасно 600 контейнерів пошти.
Наприклад, 2 березня на території дільниці оброблення та перевезення пошти знаходиться 8 контейнерів з поштою.
Штат дільниці оброблення та перевезення пошти Кривого Рогу на даний час укомплектовано, тобто інформація, що «криворожан не могут привлечь на работу» не є правдивою.
Щодо отримання поштового відправлення із Нідерландів за номером RS93**70235NL, весь його шлях відслідковується через сайт Укрпошти.
Аби прискорити доставку відправлень клієнтам, Укрпошта закуповує нові автомобілі та вводить прямі маршрути, зокрема, маршрут Київ-Кривий Ріг, який почав працювати з кінця лютого, а на час пересилання відправлення за номером RS93**70235NL, посилки доставлялися за старим маршрутом через м. Дніпро.
Укрпошта працює над поліпшенням обслуговування клієнтів. Інформація про надходження посилки у відділення надходить клієнту чи СМС-повідомленням, чи у мобільний додаток viber.
Клієнт сам може прийти і отримати свою посилку, не чекаючи на її доставку листоношею.
Нагадуємо, що в разі виникнення будь-яких питань стосовно доставки відправлень чи якості обслуговування, клієнти можуть зателефонувати до контакт-центру, надіслати електронного листа чи написати повідомлення на офіційну сторінку компанії у facebook, де кожне звернення клієнта не залишається без відповіді.
У свою чергу редакція сайту «Первый криворожский» наголошує: викладена у минулій публікації інформація, яку спростовує прес-служба «Укрпошти», була отримана у телефонній бесіді нашого кореспондента з начальником криворізького відділення компанії.