50-тисячний клієнт у центрі, на який постійно виділяють гроші з бюджету Кривого Рогу
Фото: Первый Криворожский
Олена Сальник, мешканка житломасиву Карнаватка Центрально-Міського району прийшла до Мобільного офісу, щоб оформити документи на отримання часткової компенсації оплати послуг тепло- та водопостачання. Вона стала п'ятдесятитисячним клієнтом «Єдиних вікон», повідомляє виконком міськради.
Читайте також: Центр «Віза» в Кривому Розі в новому році матиме новації в роботі
Такої уваги жінка, каже, не очікувала, втім, була приємно вражена.
«Ми напрацювали алгоритм взаємодії відвідувачів з адміністраторами Мобільного офісу. Складений графік роботи, про який жителям ми повідомляємо заздалегідь. Також, ми попередньо погоджуємо, з якими фахівцями необхідна консультація. Райони співпрацюють з головами вуличних та квартальних комітетів, які повідомляють про приїзд Мобільного офісу і збирають заявки про необхідні послуги», - зазначила заступник директора департаменту адміністративних послуг Людмила Зеленська.
Читайте також: В Центрі адмінпослуг «Віза» мешканцям Кривого Рогу пропонують нові послуги
Завтра на пленарному засіданні сесії міської ради буде розглянуто питання щодо роботи центру.