Криворіжці вимагають брати в маршрутках зі стоячих пасажирів півціни
Фото: Первый Криворожский
На сайті "Розумне місто" Кривий Ріг з'явилася чергова петиція, пов'язана з маршрутками і перевізниками. Автор петиції (Андрій Заславський) пропонує зі стоячих пасажирів брати половину вартості проїзду.
Підписати петицію ви можете тут.
"В місті склалася така практика, коли кожне маршрутне таксі в будь-який час доби перевозить в салоні набагато більше пасажирів, ніж це передбачено технічними характеристиками транспортного засобу! Наприклад, в маршрутках марки "Спрінтер" дуже часто одночасно їдуть 30 - 35 пасажирів, тоді як максимальна пасажиромісткість цієї моделі - лише 18 пасажирів. Це призводить до нестерпних умов перевезення всіх пасажирів - і тих, що зайняли місця для сидіння, і тих, кому не дісталося сидіння. Під час посадки та особливо під час виходу пасажирів з маршрутки людина не має можливості дістатися виходу, дуже часто доводиться наступати одне одному на ногу та забруднювати одяг інших пасажирів ногами. Крім того, в разі аварійної ситуації наслідки від знаходження в салоні зайвих пасажирів можуть бути дуже небезпечними та призвести до фатального підсумку", -йдеться в змісті петиції.
Читайте також: Хто кого: петиція за повернення 5 гривень за проїзд у Кривому Розі набрала голоси
Автор петиції та всі, хто її підпишуть, наполягатимуть на введенні додаткових правил перевезення зайвих пасажирів в маршрутних таксі міста. 1. Відомості про загальну пасажиромісткість маршрутки в обов'язковому порядку повинні бути розміщені на видному місці в салоні. 2. Якщо водій бажає перевезти зайвих пасажирів, він повинен в обов'язковому порядку спитати згоду на такі дії в тих пасажирів, які вже знаходяться в салоні "маршрутки". В разі, якщо хоча б один з пасажирів висловлюється проти перевезення в салоні зайвих пасажирів, водій повинен утриматися від перевезення зайвих пасажирів на цьому рейсі. 3. Зайві пасажири, які заходитимуть в салон без можливості зайняти місце для сидіння, повинні сплачувати лише половину вартості проїзду, встановленої на конкретному маршруті (тобто, на переважній більшості міських маршрутів - 3 гривні.