Марина Порошенко пообіцяла ресурсну кімнату в інклюзивній школі на Дніпропетровщині
Фото: president.gov.ua
Про це повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України.
Дружина Президента України разом із Віце-прем’єр-міністром – Міністром регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадієм Зубком, першим заступником Міністра освіти і науки України Володимиром Ковтунцем та головою Дніпропетровської облдержадміністрації Валентином Резніченком презентували проект у ресурсній кімнаті центру «Родина» для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.
За словами Марини Порошенко, для України ресурсні кімнати у навчальних закладах є новими, але для європейських країн вони вже давно стали нормою.
Читайте також: Розпочато «національний рух за інклюзивну освіту в Україні»
«Ми бачили подібні кімнати під час вивчення закордонного досвіду впровадження інклюзивної освіти у США, Норвегії, Данії, Литві та Молдові. Відтоді ми почали розробляти адаптований під українські школи проект такої кімнати для дітей з особливими освітніми потребами.
І перша українська ресурсна кімната в інклюзивній школі з’явиться у Дніпропетровській області», - сказала дружина Президента.
Ресурсна кімната – це окремий спеціально облаштований клас для дітей з особливими освітніми потребами, де вони навчаються за індивідуальним планом розвитку у супроводі корекційного педагога.
Згідно з проектом, кімната містить навчальну, соціально-побутову, ігрову зони та зону відпочинку.
В кімнаті також є кухня для отримання дитиною повсякденних навичок, а також корекційні та наочні засоби для проведення розвивальних занять.
Меблі в ній модульні, що дозволяє по-різному формувати робочі зони – індивідуальні та для роботи в групах.
Читайте також: «Ми мусимо розширювати досвід на всю Україну і збільшувати кількість інклюзивних шкіл», - Міністр освіти і науки України
Крім того, приміщення оснащене інтерактивною дошкою, комп’ютерним обладнанням та принтером для роботи з додатковим навчальним матеріалом.
Як підкреслила Марина Порошенко, в першу чергу, ресурсна кімната – це можливість набувати соціальний досвід, адже основне завдання інклюзивної освіти для таких дітей – підготувати їх до самостійного дорослого життя.
Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко наголосив, що реформа децентралізації дала можливість впроваджувати інклюзивну освіту на місцях:
«На допомогу місцевим громадам ми розробили Стандарти для Нового освітнього простору у громадах. Вони вже містять обов’язковий елемент доступності.
«Ми пропонуємо громадам інструменти і мотивуємо розвивати інклюзивну складову, бо це – наша спільна зона відповідальності.
І важливо, що сьогодні Уряд перерозподілив обсяги субвенції місцевим бюджетам на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами – понад 30,6 млн гривень», - зауважив Віце-прем’єр-міністр.