Ректорів та проректорів університетів зобов'яжуть подавати електронні декларації
Фото: google.com
Зокрема, подавати електронні декларації з початку наступного року будуть ректори університетів (проректори, декани, завідувачі кафедр) керівники інших державних освітніх та наукових установ. Вони входять до переліку тих осіб, які прирівнюються до таких, що уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
«Друга хвиля охопить більше коло суб’єктів електронного декларування. Наразі вичерпний перелік міститься у Законі України «Про запобігання корупції», - повідомляє заступник голови Національного агентства з питань запобігання корупції Руслан Радецький.
Редакція «Першого Криворізького» поцікавились у кандидата юридичних наук Сергія Пекарського, доцента у Донецького юридичногоу інституту що він думає про таке нововведення.
«Подання публічними службовцями їх е-декларацій майнового стану відповідає вимогам прозорості у діяльності суб’єктів, уповноважених на виконання функцій держави чи органів місцевого самоврядування. Виникає питання своєчасності та достовірності подання суб’єктами декларування інформації про майновий стан.
Відповідно до діючих норм уповноважені антикорупційні підрозділи повинні проводити перевірку інформації, викладеної в е-декларації на їх своєчасність та достовірність. Одночасно ми стали свідками перетягування повноважень між Генеральною прокуратурою, НАБУ (Національне антикорупційне бюро) щодо проведення таких перевірок. Це має важливе значення, оскільки не підтвердження джерел отримання майна, грошових коштів свідчить про наявність конфлікту інтересів, порушення публічними службовцями посадових обов’язків, незаконне збагачення. Несвоєчасне притягнення високопосадовців до юридичної відповідальності за вчинення корупційних, або пов’язаних з корупцією дій, негативно сприймається громадянським суспільством та нашими європейськими партнерами», - прокоментував Сергій Пекарський.
Керівництво Криворізького металургійного інституту зазначає, що процедура заповнення декларації не є новинкою. Кожен рік ректор, проректори, декани та інші керівники інституту і так подавали заповнену декларацію, тільки у паперовому вигляді.