Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?
Фото: agregator.pro
«Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?»
Як і раніше, громадянин повинен подати:
- Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне місце проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист;
- Якщо реєструється дитина, яка не досягла 16-років, то подається свідоцтво про народження;
- Квитанцію про сплату адміністративного збору. (У разі звернення особи протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації – в розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати, у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну – в розмірі 0.0255 розміру мінімальної заробітної плати). У разі реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання;
- Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди.
- Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)
- Заява за встановленою формою.
Звертаємо вашу увагу, якщо за реєстрацією звертається не сама зацікавлена особа, а її представник, додатково мають бути подані такі документи:
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законним представниками є батьки (усиновлювачі).