Мешканці Дніпропетровщини можуть дати оцінку кожному місцевому чиновнику
Фото: universe.zp.ua
«Ми «перезавантажили» роботу обласного контакт-центру. Він став більш сучасним, впроваджено форми електронного зв’язку, за допомогою яких мешканці Дніпропетровщини мають змогу не виходячи з дому відправити до влади запит чи скаргу. Це надійний швидкий сервіс, який допомагає економити час та не потребує особистого контакту з чиновниками. Відтепер ми розширюємо функції обласного центру та надаємо його користувачам можливість оперативно дати оцінку держслужбовцям», - наголосив Валентин Резніченко.
«Ми спонукаємо чиновників до якісно іншого мислення, до підвищення рівня роботи. Влада повинна тримати двері відчиненими, а не ховатися від тих, хто шукає підтримки та захисту. Я хочу, щоб співробітники органів державної служби зрозуміли це, поки не пізно: якщо до когось не буде доходити з першого разу, другого шансу може не бути. Люди тепер самі оцінюватимуть якість роботи та ефективність дій чиновників на місцях. Про недбалість службовців можна повідомляти на «гарячу лінію» або звертатися в електронну приймальню», - підкреслив очільник регіону Валентин Резніченко.