Скільки криворіжців звернулися до «Кривбасводоканалу» в 2021 році

Скільки криворіжців звернулися до «Кривбасводоканалу» в 2021 році

Фото: Первый Криворожский

За 12 місяців оператори кол-центру прийняли 215 045 дзвінків на гарячу лінію, у тому числі, через контакт-центр виконкому Криворізької міської ради. А також надали відповідь на 135 234 електронних звернення.

Про це повідомляє "Кривбасводоканал".

Також замінено 29 678 п.м. зношених водопровідних труб на нові із сучасного поліетилену.

Зокрема виконано роботи по заміні та реконструкції 4 708 п.м. каналізаційних труб і 1 203 п.м. труб для транспортування шахтних вод.

Впродовж 2021 року за допомогою спецтехніки було промито 173 612 метрів колекторів, а слюсарі Кривбасводоканалу 28 878 разів діставали сміття із стічних труб.

Не зменшились випадки крадіжок та пошкоджень кришок люків. За рік водоканал повторно накрив 2662 колодязя. Районні бригади відремонтували і замінили у місті 335 пожежних гідрантів.

Читайте також: Який борг виник у криворіжців за 2021 рік за воду

Комментарии (1)

Дурачок криворожский

11:17, 09 января 2022

Трубы из полиэтилена, это что же получается, что трубы из пакетов делают и они будут менее прочными и будут чаще прорывать?!

Ссылка скопирована в буфер обмена