З якими питаннями звертаються криворіжці до контакт-центру

З якими питаннями звертаються криворіжці до контакт-центру

Фото: Перший Криворізький

З початку введення воєнного стану до Контакт-центру звернулось понад 46 тисяч мешканців Кривого Рогу, що їх хвилює найбільше.

Про це йдеться на офіційному сайті Криворізької міськради.

За цей час працівниці та працівники проконсультували безпосередньо під час дзвінка майже 32 тисячі заявників, сформували понад 14 тисяч заявок.

Найактуальнішими питаннями є соціальна підтримка громадян. Багато дзвінків від людей пенсійного віку, які отримують мінімальні пенсійні виплати; від людей, які мають статус «дитина війни», осіб з інвалідністю від загального захворювання (2, 3 груп) з питанням, чи можуть вони отримати від міста підтримку у вигляді продуктового набору.

Звертаються також самотні, одинокі криворіжці відповідних категорій, які не можуть самостійно пересуватися за станом здоров’я, з проханням доставити продуктовий набір додому.

Ці заявки направляють до виконкомів районних у місті рад, які організовують видачу наборів та доставлять їх за місцем проживання тим криворіжцям, які цього потребують.

Телефонують також переселенці, їм надають дорожню карту підтримки ВПО у Кривому Розі, консультації з різних питань.

Надходять і запитання, пов’язані із життєзабезпеченням міста: станом захисних споруд, які використовуються як укриття населення, роботою сирен повітряної тривоги, наданням житлово-комунальних послуг та інші.

Своє питання ви можете залишити зателефонувавши за номером 1520 або (0564) 499-1520 з 08.00 до 20.00 або цілодобово на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua та через мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривий Ріг».

Щоб дізнаватись про новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-канала "Першого Криворізького"

Посилання скопійовано в буфер обміну