За час війни оператори контакт-центру у Кривому Розі прийняли понад 26 тисяч дзвінків

За час війни оператори контакт-центру у Кривому Розі прийняли понад 26 тисяч дзвінків

Фото: управління преси та інформації

У Кривому Розі за час повномасштабної війни оператори контакт-центру 1520 прийняли понад 26 тисяч дзвінків, за ними сформовано близько 8 тисяч заявок та надано понад 18 тисяч різних консультацій безпосередньо у телефонній розмові з людьми.

Про це повідомляє Управління преси та інформації Криворізької міської ради.

Зателефонувавши на безкоштовний номер 1520, криворіжці та біженці, що перебувають у місті, обов’язково отримують фахову відповідь та можуть розраховувати на вирішення своєї проблеми.

На сьогодні, приблизно третина від усіх сформованих заявок –ті, що повинні виконуватися протягом доби. 60% з цих заявок - проблемні питання, які направляються та виконуються виконкомами райрад.

«Протягом останнього місяця ми запровадили практику зворотного зв’язку з мешканцями, які до нас звернулися, щодо вивчення рівня задоволеності: чи справді виконані заявки, чи задоволені люди результатом. Маю сказати, що 90% опитаних дякували за проведену роботу. Четверту частину дзвінків складають питання, пов’язані з безпекою. А це - стан захисних споруд, відключення зовнішнього освітлення та світлової реклами об’єктів бізнесу, тощо. Телефонують до Контакт-центру й внутрішньо-переміщені особи. Якщо у перші місяці війни їх хвилювали питання як зареєструватися та отримати довідку, про розклад руху евакуаційних потягів, то зараз запитують де знайти житло, яким чином отримати соціальну допомогу як від держави так і від міжнародних організацій. Ще один блок питань – надання медичної допомоги та як подати заявку про пошкоджене, внаслідок бойових дій, майно. Всього, за цей час прийнято понад 1800 дзвінків від переселенців. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців», - підкреслила координатор Контакт-центру Інна Сторожук.

Наразі, Контакт-центр продовжує цілодобову роботу. Зателефонувати в Контакт-центр можна телефоном 1520 або 056 499 1520 або залишити електронну заявку на сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/

Ссылка скопирована в буфер обмена