Через які проблеми криворіжці найчастіше зверталися до «Контакт-центру»

Через які проблеми криворіжці найчастіше зверталися до «Контакт-центру»

Фото: Первый Криворожский

Криворіжці найбільше зверталися до «Контакт-центру» з питань послуг мешканцям будинку. В період з 9 жовтня по 16 жовтня таких звернень до центру було 181.

Також надійшло 70 скарг щодо охорони здоров'я, 31 заява про благоустрій та 31 заява про зовнішнє освітлення, 23 — про транспорт, 15 — про соціальну політику, 14 — комунікаційні колодязі.

68% або 311 звернень від усіх заяв надійшли гарячою лінією. Через портал «Контакт-центру» — 15% або 71 заява, через мобільний додаток — 15% або 69 заяв.

Напишіть у коментарях, які проблеми турбують вас.

Комментарии (2)

Снег кр.1

13:46, 17 октября 2021

Водоканал ...нет напора воды больше недели.

Stranger_by_Night

11:48, 18 октября 2021

Похоже что с напором воды у многих в городе проблемы. Скорее всего нормальный напор не делают чтобы гнилые трубы не рвало. Страна победившего майдана всё еще живет за счет советского наследия, а капитально поменять трубы в городе - грошей нема, всё растырили по офшорам

Ссылка скопирована в буфер обмена