Криворіжець понад місяць чекає виконання заявки на ремонт крівлі

Криворіжець понад місяць чекає виконання заявки на ремонт крівлі

Фото: Первый Криворожский

Мешканці одного з будинків Інгулецького району Кривого Рогу декілька місяців звертаються до ТОВ «Сітісервіс-КР» та контактного центру із проханням відремонтувати крівлю даху над однією з квартир.

Один з мешканців дому за адресою вулиця Добролюбова, 9, розповів редакції, що 12 жовтня 2020 року він залишив заявку щодо ремонту покрівлі даху над квартирою №13 у контактному центрі. Заявку передали до територіального відділу ТОВ «Сітісервіс-КР».

«Співробітник гарячої лінії підтвердила, що наша заявка є, вона передана в територіальний відділ «Сітісервіс-КР»... Також нам повідомили, що є програма і гроші на ремонт покрівлі даху на четвертий квартал 2020 року. Але після звернення 13 червня до керівниці ТОВ «Сітісервіс-КР» Лариси Жмуд щодо заявки була надана відповідь, що керуюча компанія заявки на ремонт покрівлі даху за цією адресою над квартирою 13 не отримувала, та ніяких ремонтних робіт не планується», - розповідає криворіжець.

Читайте також: Затоплений підвал і аварійна дах турбує мешканців будинку в Тернах


Після цього мешканець будинку написав звернення (заявка №3949) на сайті «Контактний центр Кривого Рогу».

«16 жовтня оцінити роботи прийшов представник підрядника. Разом з ним ми виміряли площу покрівлі та оцінили масштаб робіт. Ці дані за моєї присутності були передані по телефону до виробничого відділу для подальшого розрахунку. Зі слів підрядника, вони були готові виконувати роботи вже на наступний день, але це залежить від керівництва. Моя заявка №3949 була закрита на сайті з коментарем: «Ремонтні роботи покрівлі по вулиці Добролюбова квартири № 9 внесені до планового графіку», - говорить мешканець дому.

Ремонтні роботи планували провести протягом листопада, але станом на 1 грудня дах не відремонтували.


«Стан стелі у квартирі погіршується з кожним днем через дощі, розростається пліснява та руйнується гіпсокартон. Вбачаю тут систематичне невиконання своїх обов'язків керівництва ТОВ «Сітісервіс-КР» та безпідставне закриття звернення... Боргів за комунальні послуги немає. До кого тепер звертатися - не зрозуміло, адже всі плюють на нас», - говорить криворіжець.




Комментарии (2)

Meндeлeeв

13:48, 03 декабря 2020

жителей ингулецкого в прошлую каденцию развели как котят

Майор Томин

15:41, 03 декабря 2020

А кто такой кривля???

Ссылка скопирована в буфер обмена