Сообщить
о событии

У Мінрегіоні планують подовжити строк служби доріг

Главное фото новости

Фото: Первый Криворожский
У Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонують ввести норму до ДБН щодо обов’язкового застосування при проектуванні доріг вищих категорій (І категорії та інших категорій міжнародного та національного значення) модифікованих бітумів для підвищення надійності, міцності та довговічності доріг. За експертними оцінками, це дозволить до 20% подовжити строк служби доріг. Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Читайте також: Гарантія 5 років, - радник голови Дніпро ОДА про дорогу у Кривому Розі

«Якість будівництва доріг — постійна проблема в Україні. І з нею треба покінчувати, впроваджуючи сучасні європейські та інші рішення, які сьогодні широко застосовуються в усьому світі. Зараз ми оновлюємо ДБН щодо проектування доріг загального користування і пропонуємо внести важливу зміну та зобов’язати проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетону. Спочатку — на найбільших трасах, загальнодержавних дорогах та основних магістралях. І за можливості робити це на всіх дорогах. Такий матеріал вже довів свою ефективність у дорожньому будівництві, має велику тепло- і морозостійкість, еластичність та міцність. Це б сприяло подовженню строку служби наших доріг та підвищенню їх надійності та довговічності», — написав Лев Парцхаладзе.




Відповідна норма міститься у проекті змін до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
У нормах зазначається, що під час розробки проектної документації на будівництво автомобільних доріг I категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, необхідно передбачати влаштування дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах модифікованих з комплексом добавок, який має передбачати обов’язкове використання полімеру, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону (у тому числі щебенево-мастикового) на модифікованих бітумах.

Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».



Комментарии

Нужно ещё добавлять крошку фосфора, что бы ночью, освещение не включать, сам асфальт будет светится. Даже в дождливую ночь, будет прекрасно видно дорогу. Геосетка / георешетка для дорожного покрытия необходимо применять на 70% будет крепче и долговечнее.
Материал геосетки: стекловолокно, полиэфир, полипропилен
Предназначение: армирование асфальтобетона, грунта
Ширина рулонов: от 4 метров (зависит от марки сетки).

  • 0
  • 0
  • ответить

Полная версия сайта