Сообщить
о событии

До обдарованих та особливих дітей України - різні підходи

Главное фото новости

Фото: Первый Криворожский
1kr.ua
Інтернати є дуже різні – для дітей з особливими потребами, для обдарованих та для малозабезпечених дітей – і до змін у кожному з цих типів закладів потрібно підходити по-різному.

Про це пише прес-служба Міністерство освіти і науки України.

«Інтернати для дітей з особливими потребами не будуть скасовані, поки інклюзія не стане якісною та доступною. Ми маємо забезпечити певний рівень для навчання цих дітей, і батьки мають право пересвідчитися, чи створено потрібні для їхньої дитини умови.

Окремо хочу додати, що досвід передових країн свідчить, що присутність у класі дітей з особливими потребами оздоровлює моральний клімат в класі»
, – пояснила Лілія Гриневич.

Читайте також: Чи дають достатній рівень володіння державною мовою у школах?

Зовсім інша ситуація з інтернатами для дітей із малозабезпечених родин. На думку Міністра, гроші на їх утримання доцільніше направити в сім'ї.
Інтернати ж для обдарованих дітей, де здебільшого навчаються діти старшого віку, мають не лише зберегтися, а й розвиватися надалі:

«Ці інтернати – прообраз профільних старших шкіл. У них збирають обдаровану молодь з усієї країни, зокрема, тих дітей, що проживають у сільській місцевості і не мають іншого шансу отримати хорошу освіту», – пояснила Лілія Гриневич.

З наступного навчального року в 100 школах країни буде здійснюватися пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом:

«Саме опорні школи мають стати осередками отримання якісної середньої освіти», – зазначила Лілія Гриневич.

До старту нової школи у 2018 році буде створено освітню онлайн платформу, де будуть розміщені сучасні освітні матеріали з основних предметів. Школи зможуть конструювати власні навчальні плани.

Читайте також: Учні Центру «Зміна» Кривого Рогу підтримали ініціативу дорослих, підписавши «Лист світові»

«Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – відзначила Міністр.

За її словами, дуже важливо, щоб діти не знеохочувалися до навчання. Нові методики організації навчального процесу, зокрема, діяльнісного навчання, мають допомогти розвинути важливу для подальшого успіху дітей якість – допитливість:

«Зараз діти знеохочуються до навчання вже у 3 класі. 7% старшокласників, що обирають для поглибленого вивчення природничі предмети, – це занепад природничої освіти. Ми повинні виправляти цю ситуацію», – додала Лілія Гриневич.

У новому навчальному році перепідготовку пройдуть понад 22 тисяч вчителів початкових класів.

Полная версия сайта