ПАТ «Криворіжгаз» нагадує про необхідність передачі показань лічильників газу

ПАТ «Криворіжгаз» нагадує про необхідність передачі показань лічильників газу

Фото: sq.com.ua

Незважаючи на святкові дні, криворіжцям необхідно станом на 1 число, зняти показання приладів обліку та передати дані до ПАТ «Криворіжгаз». Такі заходи дозволять споживачам бути впевненими, що вони сплатять саме за той обсяг газу, який фактично використали.

Зняття показань лічильників газу повинні проводитися споживачем щомісяця, станом на 1 число. Передавати дані за попередній місяць необхідно з 1 по 5 числа поточного місяця. Якщо споживач не передасть показники приладу обліку, автоматизована система обчислить прогнозований обсяг споживання. Після своєчасного внесення показань лічильника в наступному місяці, система автоматично відкоригує попередні нарахування.

«У період різдвяних і новорічних свят Контакт-центр працюватиме в звичайному режимі – 7 днів на тиждень, з 8:00 до 20:00. Проте, «Едине вікно» та інші відділення компанії по роботі з клієтаами не працюватимуть 31 грудня, а також з 1-3 та з 7- 8 січня», - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.

Передати показання лічильника у святкові дні можна:

·через Особистий кабінет на сайті kr.104.ua;
·зателефонувавши до Контакт-центру за номером (056) 46-26-104;
·надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу
[email protected];
·вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі;


«Найбільш зручним способом передачі показань лічильника є Особистий кабінет. Користувачі цього сервісу мають можливість в зручний час, не виходячи з дому, передавати показання лічильника та сплачувати рахунки», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.

У грудні 2015 року 79% споживачів, які мають прилади обліку газу передали данні про фактичне споживання природного газу. Майже 63 тисячі споживачів зафіксували показання лічильників у платіжному документі, більше 16 тисяч - передали показання через Особистий кабінет, 15 тисяч зателефонували до Контакт-центру, майже 4 тисячі передали дані особисто операторам районних відділень.

Комментарии (10)

Александр

20:31, 30 декабря 2015

у нас криворожгаз превратился из службы слуги народа то есть сервиса в карательную типа ментов .они живут по принципу - если у вас нет проблем то мы их сделаем вам сами

МиВа

22:11, 30 декабря 2015


Передати показання лічильника у святкові дні можна:

·через Особистий кабінет на сайті kr.104.ua;
·зателефонувавши до Контакт-центру за номером (056) 46-26-104;
·надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу [email protected];
·вказавши показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному документі;

«Найбільш зручним способом передачі показань лічильника є Особистий кабінет. Користувачі цього сервісу мають можливість в зручний час, не виходячи з дому, передавати показання лічильника та сплачувати рахунки», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.

У грудні 2015 року 79% споживачів, які мають прилади обліку газу передали данні про фактичне споживання природного газу. Майже 63 тисячі споживачів зафіксували показання лічильників у платіжному документі, більше 16 тисяч - передали показання через Особистий кабінет, 15 тисяч зателефонували до Контакт-центру, майже 4 тисячі передали дані особисто операторам районних відділень. Ось скільки способів передачі ваших показників-вибирайте який зручніший та простіший ! Чи слуги народу прийдуть до вас особисто знімати данні .чи вас вдома не застануть.Невже ж такі нездійснені вимоги ?А ще в Європу інтегруватись бажаємо .чому ж тоді НЕЗРОЗУМІЛОСТІ такі.Я користуюсь особистим кабінетом не тільки обл.газу .але й обл. енерго.Добре було би ще й хол.воду таким чином фіксувати...

Club Life

02:33, 31 декабря 2015

КПА, поставь счетчик и не парься или выпиши половину)

облако

22:41, 03 января 2016

Club Life,счетчик сейчас очень дешево ставить,всего 3650 грн , документы ждать полгода и только затем опломбируют...если дождешься представителей криворожгаза

МиВа

18:14, 31 декабря 2015

Звісно.що за показниками ІНДИВІДУАЛЬНОГО лічильника вигідніше сплачувати..в решті решт ти знаєшь.що є можливість або економити.або НЕ економити та в обох варіантах-знаєш.що скористав та заплатив... а кому чи за кого питання реторичнє.Запитаймо у тих.хто володіє Нафтогазом та у уряду України !!!

21:14, 30 декабря 2015

У Вас нет проблем? Тогда мы идем к Вам!

21:19, 30 декабря 2015

Передаются в нете и при оплате указаны данные ЛіЧіЛЬНИКА а проблемы всегда есть и не в Вашу пользу

cokolov

22:18, 30 декабря 2015

Это все хорошо .а если люди пожилые нету интернета и телефона . то кка быть ,в рельсу звонить что ли

Club Life

02:36, 31 декабря 2015

cokolov, и что ты хочешь сказать и родных или знакомых нет? у которых тоже нет ни интернета, ни обычного телефона? бред

Ворон

11:33, 31 декабря 2015

Всё бы ничего, но качество газа в последнее время оставляет желать лучшего. Площадь дома не меняется, котел тот же, а потребление газа в этом году, при более высокой температуре наружного воздуха, выше, чем в прошлые годы, при морозах. Возникает вопрос, за что я плачУ, да еще и в 3-7 раз дороже?

Ссылка скопирована в буфер обмена