Гаряча лінія Дніпропетровської ОДА збільшує час роботи

Гаряча лінія Дніпропетровської ОДА збільшує час роботи

Фото: 15minut.org

На гарячу лінію голови облдержадміністрації Валентина Резніченка в липні надійшло 4,2 тисячі звернень. Більше 2 тисяч - вирішені, інші знаходяться в процесі виконання. У зв’язку із збільшенням кількості звернень прийнято рішення подовжити роботу гарячої лінії. Про це заявили очільник Дніпропетровської області Валентин Резніченко.

«Все більше мешканців регіону звертаються за допомогою на гарячу лінію. Люди знають, що їм завжди дадуть перевірену інформацію, гарантовано зафіксують звернення, швидко відреагують на скарги. Мешканці Дніпропетровщини довіряють нам, тому ми збільшуємо час роботи лінії», - зазначив Валентин Резніченко.

Найчастіше в липні на гарячу лінію голови ОДА дзвонили з приводу комунального господарства, таких звернень було 1,4 тисячі. 358 - з благоустрою та будівництва. З питань соціального захисту та роботи транспорту - 166 і 89 дзвінків відповідно. По оплаті праці та охороні здоров'я - 55 і 32.

У контакт-центрі кажуть - тепер звернутися на гарячу лінію губернатора стало ще простіше.

«Кожен дзвінок для нас дуже важливий. Очільник Дніпропетровщини Валентин Резніченко дав чітко зрозуміти, що жителі області не повинні залишатися наодинці зі своїми проблемами. Щоб допомагати ще оперативніше і ефективніше, ми подовжили роботу гарячої лінії. Відтепер вона працюватиме с 8:00 до 20:00», - зазначила директор контакт-центру Євгенія Попович.

Звертатися на гарячу лінію можна за телефоном: 0 800 50 56 00.

 

 

Ссылка скопирована в буфер обмена